Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2007 03:59 - Обяснение в любов
Автор: samosyn Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1064 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 19.03.2007 05:25


Сега искам да се опитам да направя своето признание ...

Притварям очи и се опитвам да си те представя... Мислено взимам четка в ръка и на платното на въображението си нарисувам най-прекрасното небе смесвайки в палитрата си цветове от ледниците на Антарктика, от върховете на Хималаите, от окото на урагана и цвета на отразения океан в окото на току-що роден делфин...

Протягам отново ръка и с четка докосвам платното - на него изгряват две слънца, които ме поглеждат уснихнато с твоите очи; погалват ме нежно с топлите си лъчи, събуждат в сърцето ми плахи надежди и възторг от живота...

Чува се далечен плясък на криле ...  прелитам по небето с четката си като грациозно ято диви лебеди и изписвам над слънцата твоите красиви вежди... след това спускам заедно с красивите птици устремно надолу и изобразяваме нослето ти, което докосвам с целувка.

На земята посаждам алено поле от рози... Появява се вятър. Той алчно взима в нетленните си шепи цветовете им и полита към небесата като северно сияние, което издигайки се над хоризонта създава сочните ти усни ухаещи на току що откъснат цвят на роза. Потръпвайки от поривите на вятъра, усните ти се разтягат в ангелска усмивка и аз усещам как ставам лек като есенен лист. Отпускам се в обятията на мечтата си да те достигна и се понасям нагоре ... все по нагоре. Искам да надзърна колкото се може по отблизо в слънчевите ти очи. Но колкото повече се доближавам до тях, желанието ми става става все по силно, докато накрая лумвам като буен пламък, превръщам се в пепел, която полита надолу като летен дъжд, поръсва розовите ти усни с финния си прах и те целува жадно ...

Ще отвърнеш ли на целувката ми, Мила моя ? Ще ме възродиш ли от пепелта отново за живот ? Ще ми позволиш ли да долетя близо до теб и да надзърна в слънчевите ти очи, без да изгоря ?



Тагове:   обяснение,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. sigrina - [S]
19.03.2007 09:48
Ще ти отвърне, СИГУРНА съм :)
цитирай
2. buboleche - Интересно нещо е това...
19.03.2007 11:09
фоготрафията..:))))))
цитирай
3. kanela - ихаааа...
19.03.2007 12:23
романтично!! ^-^

цитирай
4. zvezdichka - Усмихна ме широко :)))
21.03.2007 12:32
Много красив и нежен начин на изразяване имаш... Ефирно обяснение бих казала и сигурно много е зарадвало тази, за която е предназначено :))).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: samosyn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 24910
Постинги: 7
Коментари: 10
Гласове: 41
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930