Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2008 20:58 - Очакване
Автор: samosyn Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3771 Коментари: 0 Гласове:
0



Аз чаках те в онази нощ беззвездна. Присвит в ъгъла, загърнат с тъмнина.
Аз знам, че ти ще дойдеш някой ден
за един ден, за една нощ, за една любов,
само колкото за една целувка
и ще си тръгнеш, за да бъдеш пак с Другия.

Търпението, изтичайки от очите ми,
оставяше своите солени стъпки по устните,
превръщаше се в кристална капка в основата на брадичката
и се хвърляше в бездната надолу ...
където между шепита си държах нощното цвете, което ТИ ми подари.

Защото ТИ обеща, че от зрънцето, което постави в ръцете ми
ще се разлисти един единствен цвят, за една единствена нощ.
Единствената нощ, когато ТИ можеш да бъдеш с МЕН !

Аз чакам те държейки в шепите си твоито обещание
и то пусна корени в дланите ми,
вплете листи в пръстите ми,
жадно отпи от топлината от вените ми,
и започна бавно да пристъпва към сърцето ми.

Скоро твойто нощно цвете ще разцъфне
усещам как корените му са пред прага на моето сърце,
веднъж докосналат ли го ТИ ще доидеш,
чашката леко ще се открехне и ще ме погледне с цвета на твоите очи,
листата ще се превърнат в твоите ръце и ти ще ме прегърнеш
за една нощ, за една любов, за една целувка.

.......................
.......................
.......................

И ТИ вече не си тук,
И в дясната си длан държа увехналото цвете
уморено склонило глава върху пръстите ми.

ТИ вече си отново с Другия
и аз съм отново сам в тъмнината,
нежно притисканал в лявата си длан зрънцето,
на едно ново твое обещание ...



Тагове:   очакване,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: samosyn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 24923
Постинги: 7
Коментари: 10
Гласове: 41
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930